Ovakna hudik


En helt värd helg!

På fredag när jag bommat igen butiken och älsklingen hade lämnat av lille arwen hos sin pappa tog jag tag i nåt jag har planerat ett tag.

En kasse med vin, ost och kex, vindruvor och ett glatt humör gick jag och emma upp på östra berget för att mysa till den härliga utsikten. Det var oslagbart. Vi satt och mös, pratade och skrattade till vinet och allt det goda till.

Hoppar över lördagen och går direkt till söndagen!


Det blev en roadtrip till hudik med emma, arwen, conny och natta.
Vilket visade sig vara ganska dött när vi kom fram.

Hade det inte varit för dom 4 personerna vi såg skulle man kunna tro det var en spökstad.

Det blev en god bit mat på thai/mongol/vietnam restaurang båten när alla butiker inte ville låsa upp dörrarna för oss.

Sen hem igen för en fika på waynes, där det var fler än 4 pers iaf. 

Detta följdes upp med en film hos conny där hälften av oss somnade i soffan.
Filmen var bra! ..men soffan var bättre.

Dagen avslutades hos emma mitt stora hjärta och lite mys framför tv.n.

En helt värd helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0