Anders Timell och Handelsbanken



Då vill jag risa och rosa.

Tar dom goda nyheterna först. Anders Timell är ingen favorit person, jag tycker han är dryg att lyssna på och försöker ofta göra sig till enligt min åsikt.

Men idag fick han lite respekt när han taggade till på folks RIP, som man brukar skriva på dom sociala medierna när nån kändis dött.

Denna gång Steve Jobbs.

Folk dör varje dag men kändisarna får uppmärksamheten.
Vem känner Steve Jobbs och idoliserar han??

Jag måste faktiskt hålla med han på det här.
Kan fullt förstå om man är sorgsen och vill skriva av sig när nån man känner dött.. men kändisar?? Kom igen..


Nu ska jag ge ris.

Jag skulle ta ut pengar på HANDELSBANKENs uttagsautomat. 
Jag skrev den summan jag ville ha, pin kod var rätt men automaten ville inte skicka ut kortet.

Jag går in rätt lugnt och berättar vad som har hänt och ber dom ta ut det manuellt. Men när första oproffset säger att det inte går börjar jag bli förbannad.
Vi går till oproffs nummer 2 och han säger med ett irriterande hånflin att automaten behöll kortet för den antagligen hade nån skråma och behåller den då för säkerhets skull.

Vad är det för jävla okunnigt folk? Skulle swedbanks automat strula så går personalen in i nåt hemligt rum bakom automaten och plockar ut den.

Så ni som har handelsbanken. Byt bank!!

 
 


Kommentarer
Postat av: eve

Det var/är många som idoliserar honom, för att han var en visonär/nytänkande. Han skapade saker som har revoulation in kommunikation och it-branschen Såg att någon aftonbladet hade skrivit detta "Han visste vad vi ville ha innan vi själva visste det.". För hur många skulle kunna var utan sin iphone, Macbook air och inte sin ipad när de ska göra något..ingen. För konkurrenterna har inte direkt något att komma med. Sedan att Samsung har kopierat deras surfplatta efter ipad, är ju tragiskt, men hey alla vill ju lika orginalet..;)



Så ja jag kan förstå folk om de skriver R.I.P Steve Jobs för dem har han som revoulationerat deras värld. Precis som Stefan Liv har gjort för någon hockeyfans.



Så Anders Timell kan väl gå och klippa sig och skaffa sig ett riktigt jobb iställe för att gnäller. Eller så är han bara avis för att ingen kommer att komma ihåg honom när han dör.. :P



2011-10-08 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0