Helt oplanerat


Det är då det är som bäst. Alla ni som planerar.. ni missar saker

Jag skulle hämta 10 st födelsedagspresenter (i form av öl) av chefen hos hennes föräldrar. Köpte med groggvirke på begäran. När jag kommer fram tar det inte många minuter innan Pappa chef frågar om jag vill ha en grogg.

Efter kanske 42 sekunders motsträvan tog jag ändå en grogg.
Vi hade skit kul! Chefen skulle ut med kompisar på "Brandkårsfesten" och dom var ju hur trevlig som helst.
Mats och hans fina tjej Anna. Rockers såg dom ut att vara också.

Anna var lärare så en del av samtalet handlade om hur sjuk ungjävlar har blivit i skolan. Att man inte får röra dom så blir det polisanmälan osv osv.. skönaste kommentaren från pappa chef blev då: VA FAN på min tid var första varningen ett knytnävsslag på bordet.

Det blev ett par groggar innan dom tog taxin ner till stan och jag hamna på en fest där jag knappt kände nån.
Bara bekant med en person, resten var nytt byte. Också jävligt trevligt med prat, spel o skratt.

Lördag var också rätt oplanerat med tanke på att farsan fyllde år och presenterna inte var inslagna.
SÅ jag fick på nåt vis smuggla in dom när han inte såg och slå in dom i gästrummet i hans lägenhet (med julpapper.. det var det enda som fanns)

Det blev lyckat ändå =)

Och på kvällen kom Conny på besök. Vi drack öl/vin, spela spel, kolla på film, MacGruber.. nån parodi på MacGyver. Skratt attacker så se den filmen!

Allt som allt en mycket lyckad helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0