Crazy crazy nights



Varning. GÅ inte och lägg dig "i tid" bara för sakens skull. Du kommer bara bli galen på den sovtiden du INTE kommer få.

Jag ska förklara.. jag gick och la mig kl 22 igår bara för att göra en tidig kväll.
Klockan blev 23.. slår igång radion på en timme igen.
24.. samma sak.

Vid halv ett börjar det bli stekhett så jag kliver upp och öppnar fönstret.

Rummet blir äntligen svalt men alla måsar, halv onyktra människor och bilar gör mig galen och jag går upp igen och stänger fönstret.

Radion stänger av vid kl 2.. det är då jag blir galen på riktigt. Jag kan inte ha minnet kvar av fulla snart studenter som skriker lika fult som uteliggare pratar, så jag MÅSTE slå igång radion igen.



Lär er av det här mina vänner...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0