Dallas


Mycket Tv och film bloggande nu.
Men det är en del av mitt intresse så fuck it!

Nån som ser fram emot ny versionen av "Dallas"?

Jag är uppvuxen med den braA skiten. Kommer ihåg när hela familjen samlades på fredag kvällarna och såg när familjen Ewing slogs om pengar, makt och en massa jävlar anamma.

Jag vet inte men där tändes en låga =)

Inte att kasta alla man kände eller råka på i skiten bara för att vinna och bli rik och berömd men jag gillade instinkten.. att vilja bli bättre än vad man är.

Det har jag alltid haft. Man ska inte nöja sig med vem man är, vart man kommer från eller vilken utbildning man har.
Så länge du har en dröm, en tanke och ge tändvätska till det så kan du gå hur långt som helst.


Hur som helst. Jag ska se den gamle räven JR igen och jag ska njuta av 'et!


Go natt mina följeslagare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0