Mel Gibson.. I salute you



Ensam på jobbet har man tid att låta tankarna råma fritt.
Mel Gibson och hans galenskaper poppa nyss upp i mitt huvud (fråga mig inte varför)

Nu känner vi inte Mel i sitt privata liv.. han har gett mycket skit till flickvännen.. förmodligen ex frugan, varit med i tidningarna på inte det mest graciösa sättet (horor, slagsmål osv)

Men allt som allt är han en skit rolig skådespelare. Filmerna är ju galen dom med..
SÅ vad jag vill komma fram till är att.. dissa inte herr Gibsons arbete bara för hur han är privat.


Jag gillar galet och därför har jag bestämt att skicka upp citat sagt och skrivits av allas vår Mel.


"Frrredooooooooooooomeeaaaahhhh" ..... *död*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0