Får man önska nåt?



Då vill jag ha en ny krog. Liknande Sisters. Varför försvann den förresten??!
Den hade ju bästa musiken istället för fuckin jävla trance och radio hits.. äckel!

Jag är så jävla glad att en butik som 36:an har öppnat med bra kläd smak. Det ger en hopp och kan vara nåt som tvättar bort stämpeln "Döderhamn"

Ibland hatar jag den här staden för att vara så lame att inte våga bygga upp nåt..
Men samtidigt är det en schysst stad att bo i. Det finns många andra skit städer :) tro mig.

Ja men jag hade ett trevligt nyår. Avslutar det på bästa sätt.. mitt sätt. Bam TV :)

Go natt


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men Joel ! Det är döderhamn! Fast me grymma kläder ;-) pok

2011-01-01 @ 03:09:24
URL: http://angeliis.blogg.se/
Postat av: Danne

ja asså gamla JH vi gick till på nyår sög totalt, för mycket folk vart insläppt och ja det var fan bara helt enkelt värdelöst för 100 jävla kr, slår mig skälv när jag tänker på sånt ^^

2011-01-02 @ 03:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0