Deppiga dagar



Jag har inte orkat med mycket den här veckan..
Jag är tillbaka på det ställe som fick mig att gå in i väggen. Tack vare arbetsförmedlingen.
Detta jävla gris ställe som bara bara ser folk som statistik istället för medmänsklighet.

Varenda jävla dag känns det obehagligt när jag kommer in till TP och jag är inte på nåt bra humör när jag kommer hem.
Fan jag vill knappt visa mig för folk jag känner bara för att sprida taskig energi.



Jag hade ett långt samtal med personal ansvarig och team ledare på TP idag och dom förstår mig.
Jag är inte den första som blivit utbränd på det stället. varför kan inte AF se det då?!

Nä det saknas sjukintyg. Vem fan har ork att skaffa sånt när man är sjukt deprimerad. Innan jag kände mig någorlunda bra hade det tagit för lång tid att begära sånt.

Men så är dom på AF. Själ lösa.


Kommentarer
Postat av: eve

TP?

2011-01-29 @ 17:43:52
Postat av: Joel

japp. teleperformance

2011-01-30 @ 01:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0