Soulmate?



JAAAAAAAAAAAAAAAAg vill ha en tjej!
Nån snygg, ÄRLIG, rolig tjej som man kan mysa med.

Det är min annons. Tryck upp den.
Nej men allvarligt jag vill ha ett förhållande, som jag faktiskt har försökt med sen ett par år tillbaka..

Jag tok letar inte, för olika anledningar.. händer det så händer det.
Och nån krog brud har jag så taskiga erfarenheter av så jag får mardrömmar!

Nä fy fan. Ärlighet är viktigt och därifrån kommunikation. Då vet man vart man har varann.


Ja ja nu har jag fått skriva av mig! =)


Kommentarer
Postat av: Danne

NEVEH GONA HAPPEND! :P

2011-02-27 @ 22:46:48
Postat av: Theres

Den som söker han skall finna!!



Leta på internet Julle-Bulle. ;) Där kanske Hon finns.

2011-03-06 @ 22:12:25
Postat av: anna almén

när man inte letar efter en partner det e då dom helt plötsligt står framför näsan på en ;)



när du minst anar det så kommer du ligga hemma me en tjej å bara mysa :)



gör som föregående läsare skrev, leta på internet, det är många som gör det så de e inge fel me det :)



lycka till med jakten :)



hoppas allt e bara bra med dig :)



kram /anna

2011-03-17 @ 10:17:58
URL: http://sjnm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0