Motivation



Jag kollar tillbaka i bloggen hur jag brukade skriva och vad jag brukade göra.
Sen läser jag det som hänt senast.. vilken tråkig skillnad.

Det är såna här gånger jag behöver något inspirerande, nåt som höjer motivationen då jag inte vill börda kompisar och andra nära kära.

Rocky är och kommer alltid vara den största inspirations sagan för mig.



Tanken var att jag skulle lägga in ett clip från youtube men jag blev stoppad (?)
Här är iaf en länk till ett väldigt VÄLDIGT inspirerande tal att följa din egen väg och vad DU själv vill.


Kolla den här länken: http://www.youtube.com/watch?v=_Z5OookwOoY&feature=related


Kommentarer
Postat av: Maria S

Mycket bra och inspirerande klipp!

2011-02-11 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0