HELG!!!



Det är sinnessjukt hur skönt det är med helg.. speciellt när hela jävla veckan har sugit ur all energi från min kropp.
Äre så, ska det va så.. njae inte om man bara vill hora fram till en lön varje 25.e dag i månaden!

Skulle jag jobba under 10 år, över 5 år på det där ställer skulle jag skjuta mig själv.

Varje dag åker jag tillbaka till ex jobbet och så fort jag kommer in så andas jag ut. HEMMA!!
Jag vill tillbaka dit.. jag SKA tillbaka dit.
Jag ger mig inte.. vi ska bygga upp butiken, vi ska göra den till Söderhamns bästa och folk ska fan vallfärda dit!


Skit i skiten nu.. ser fram emot en underbar helg med lugn o ro, svullo godaste pizza och bästa sällskapet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0