Full med energi



DU kan va energi!


..då är du välkommen hit för jag behöver den typen av sällskap.
Jag sitter här nu utan en käft att umgås med. Har typ 3 nära vänner i den här staden och alla är upptagna på sitt håll..

Hmm.. dags att skaffa mer vänner kanske? *haha*
Nej men fan bekanta finns det en hel skog av men nära vänner är sällsynt.

Sen som alla som känner mig eller bara läser bloggen/facebook vet så HATAR jag utbudet av krogar.
Hatet glöms ofta bort när man börjar bli på fyllan och slutar inse fakta.. men dagen efter inser man att man ändå hade rätt och plånboken håller med!

Ser fram emot sommaren då det finns en massa mer saker att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0