introduktion/intervju



Hur många har varit på introduktion/intervju på nära 5 timmar?

Det har jag.
Och innan jag börjar gnälla kommer jag berätta varför:
Började med att komma dit kl 10.
75 förväntansfulla, nyvakna personer står o väntar..

Vi kommer in rätt snabbt och går upp till konferransrummet och går igenom en kort historia om TP, arbetsuppgifter och kunder.
Sen går vi ner för att göra ett data test på en kvart och därefter en intervju.



Låter väl rätt skapligt bara det att all väntetid under dagen var 4 timmar.

Det fanns 15 datorer för testet. 15 minuter väntan innan nästa 15 kom in.. and around around it goes!

Väntan på intervjun tog ännu längre tid.


Allt som allt under 5 timmars tid på teleperformance hann jag med 4 cigg, ryggvärk och ett halvdomnande huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0