Hey buddy!



6 dagar sen jag skrev nåt senast.. så brukar det oftast inte vara.
Det är inte för att det inte har hänt något. Bara brist på motivation. Solly!

Hänt sen senast då..? Söker jobb!
Började lite smått på TP, fick sen blodad tand och har varit runt på fler ställen. Och alla vill se CV istället för att bara säga "JA kom in jag kan behöva en sån som dig"

=)

Det är så jobbigt att söka jobb för alla ställen VILL höra att det är hos dom drömjobbet finns.
*Det har alltid varit mitt mål att jobba som telesupport eller på ICA, klädesaffär eller vilken jävla butik som helst.

Jävla fittioter.
Man vill ha ett jobb, och som det står i mitt (och alla andras) CV: Jag är lojal och villig att arbeta hårt.
Räcker inte det? Nä det ska vara drömjobbet och man ska börja få stånd i anställningsintervjun.


Jajja.. imorgon är en ny dag. Jag ska söka mer jobb, ändra om personliga brevet för alla ställen jag ska till (drömjobben) och hinna med att umgås med kompisar.

Blir en tur till Hudik också =)



Kommentarer
Postat av: eve

Så Dark Eden är nerlagd?

2010-09-15 @ 14:15:00
URL: http://reenadesign.blogg.se/
Postat av: Joel

Det är lagt på hyllan än så länge.

Måste börja jobba tydligen.. men jag tänker köpa in lite kläder åt gången och sälja som hobby verksamhet samtidigt.

2010-09-15 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0