Men kan man va nöjdare?


Jag har fått bästa jobbet i stan. Rock sprutar runt omkring mig.
I högtalare, kläder, kunder.. jag gillart!

Och medans jag blir upplärd av en av dom bästa chefer jag träffat så tjänar hon också lite pengar på att skola mig.

Är inte det en bra deal?
Känns som ett jäkla match made in heaven!

Imorrn är det fredag och sista arbetsdag för denna vecka. Då blir det bio efteråt.. Saw 3D.
Måste panta flaskor först för jag är som vanligt fattig.

Och som gräddet på det tråkiga moset ska jag ner till Sthlm eller rättare sagt Sollentuna och hälsa på bästa Halvarssons. Fest och maskerad. Sms lån eller kanske gräva lite djupare i soffan så ska väl det gå bra.

Allt som allt en såå bra vecka med en grym avslutning på helgen.

Sen förmodligen en ännu bättre vecka :)

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0