Halloween helg



Så jag började skriva i bloggen om min helg men ju mer jag skrev ju tröttare blev jag.. så jag börjar bakifrån o jobbar mig uppåt ;)

Kom nyss hem från Sthlms festen och det är beckmörkt ute.. ska ta avfartsvägen från E4.an till Östansjö och släppa av Danne. Fick GRIS NITA för vägverket tycker att det räcker med EN skylt 500 m före avfarten..

Skrämde säkert upp en del folk på motorvägen *HAHA* men det ordnadae sig.
Ingen och inget blev skadad.
3 timmars bilfärd är en tuff sak när man har festat dagen innan..

Väl I sthlm, eller, Sollentuna var det dricka, bastu, utmaningar och lära känna nytt folk.
Det var 3 par + jag och Danne.. var nervös över en skit tråkig fest med vin och ost men tur var hade jag fel.

Snacket handlade om MMA, K1, Rammstein och brännskador.. med öl. Gillart! *haha*

Så.. ja.. det var min halloween helg utan kostym. Ja det glömde jag nämna. Fan va fail.. då var det bara en vanlig fest :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0