Nästan scared for life



Jag slog ut en tandfyllning igår som inte gjorde mig snyggare. Ringde Folktandvården idag och tur att det var nån som lämnat återbud så jag fick den platsen.

Det var det enda som var tur. Det är fan ingen skön känsla att sitta i den där stolen!
Speciellt inte om man sett skräckfilmen Tandläkaren

Så tandläkaren kom in och började göra sitt.. borra. Och jag vet inte, antingen så borra hon helt fel eller helt rätt (?) men ont som fan gjorde det och jag drog bort huvet i ren reaktion.

Det hade ju kunnat sluta illa. Från att ha en halv tand till att få ett halvt Jokern ärr i ansiktet.



Det blev inget ärr, tanden blev lagad och slutet blev gott ändå




Kommentarer
Postat av: Maria S

Det var ju skönt att höra att det gick bra :)

2010-11-22 @ 15:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0