Återvändardan



Måste börja med att tacka alla som kom på inflyttningsfesten. Jag hade grymt kul.

Okej ingen blev väl chockad att det blev fest i helgen. En "återvändar dag" kallades det tydligen i lördags. Vem var det som återvände?? Jag kände inte igen en enda kompis from the past.

Statt var öppet och inte så överdrivet dyrt inträde som jag först trodde.
Träffa på vänner och bekanta i olika åldrar och storlekar... alltid lika trevligt.

Dansade halva natten lång gjorde jag också. Märklitt.
Kanske nån hade lagt nåt i ölen för det brukar sällan hända.

HUR som helst.. vi gick mot kalles när gryningen började komma. Det var fullsatt!
4000 personer stog o trängdes efter hamburgare. 4003 när vi klev in.
Det är mycket folk det..

Iaf.. jag fick värsta nys attacken och jag nös säkert 13 gånger i sträck.
Nån måste ha skickat nån bacill eller nåt på mig för så fort jag gick ut i friska luften så blev det bättre.

Det var det för den här gången!
Hej


Kommentarer
Postat av: Danne

bra tryck var det ^^

2010-05-19 @ 01:17:17
Postat av: Theres

Men ja ä väl ändå en återvändare!! ;)

2010-05-22 @ 23:37:32
URL: http://thedah.blogg.se/
Postat av: Joel

Jag tar det för givet att du ska va här.

Det är för att du är bästa Theres :)

2010-05-24 @ 09:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0