Kidnappad



..blev kidnappad igår.
Men medvetet.. så här gick det till: En polare sa i fyllan i helgen (på "överraskningsfesten" ) "jag har ordnat en överraskning åt dig ja.." Jag försöker få ur han lite mer om den här överaskningen.. vad det är, när, vilka som kommer osv. Men inget.

Hela veckan har jag försökt komma på vad det är. Nån sport aktivitet/tävling, bio, fjällen...fest?
Igår ringer han: Håll dig hemma mellan 6 och 7.
Jag blir fan tok nervös.. värre än när man är barn vid jul och ser tomten med äckel masken komma gåendes genom mörka skogen


Halv sju hämtar kompisen upp mig i lill Skodan och säger åt mig att knyta fast en ögonbindel.
Och Schelin... hade det varit nån annan hade jag blivit mer nervös..nästan gayfobisk men jag känner att jag kan lita på dig.

Så jag gör det och vi åker några varv runt stan sen kommer vi fram.. till gokart banan.
Conny och Janzzing möter oss och vi gör oss klar för tävling.

Hur jävla kul som helst!

Vi kör 8 minuter som känns mer som sekunder när det är klart. Armarna är slut och blodet i händerna är borta efter adrenalinet får en att hålla hårdare i ratten än nåt annat man hållt i      :)

Att vinna fanns ju inte på tavlan :(

Man fick starta i led i nummer ordning.. kanske 3 sekunder mellan varann.
Lätt att hinna ikapp då.

Det är som att springa 10 sekunder före Usain Bolt på 100 m och vinna med 2 sekunder sen kalla sig världsmästare..

Nåt att tänka på gubbs :D

Nu är det snart helg och säkert händer nåt kul där också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0