Oväntat!!

Herrejävlagud!

Igår var det kul :)
Fest med bra folk hos magnus.. spel, småstadsliv 2 och en del öl.

SEN muskan där jag inte hade skyhöga förväntningar. Mer öl och säga hej till folk man känner och inte känner.. helt plötsligt säger tjejen som sköter musiken för kvällen "vi har en kille som fyller år, kan Joel Ekberg komma upp på scenen"

En smula chock och ännu mer iver rusar jag upp. Hon börjar sjunga o jag blir highfivad, folk sjunger med och jag får en kändisupplevelse i 30 sekunder :)

Antar att jag ska tacka Madde eller Danne för det. Tack till er!!

NU blir det söndagsångest i sängen. Gonatt.


Kommentarer
Postat av: eve

Finns det bilder lr kanske en filmklipp? på när hela krogen sjunger för dig som man kan få se ;)

2010-03-21 @ 20:56:11
URL: http://reenadesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0