Födelsedagar


Först.. GRATTIS till min babe som fyller år idag!
Det var det lätta, det svåra är att hitta en passande present :(

Det blir svårare och svårare att hitta en lämplig gåva ju äldre man blir. Jag menar.. presenter blir mer som en nödvändighet för att komma hem till den som fyller och gratta på dagen.
Det är biljetten in.
Har du ingen present är du förbjuden och respektlös

:) Det här kan jag mala på hur länge som helst.

Men många måste väl ändå tycka att köpta, inslagna presenter känns onödigt ju äldre man blir?
Man är ju inte barn längre och får roliga presenter.. nu är det det som kommer till nytta.
Skit kul..
Och det man behöver köper man oftast själv.


Vad sägs om att slopa den här paket idén och ge mer upplevelser istället?
Nåt nytt, spännande, kul och minnesvärt med nära och kära varje år!?

Där har ni min önskelista för varje födelsedag :)

Grattis igen gumman!
Nu stänger jag ner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0