Allt går upp och ner



och upp... och ner igen. Sånt är livet.

Jag har haft en skitig tid. Med företaget som inte är så lätt att sätta igång.
Motsättningar.
Man tar liksom 1 steg och går 3 tillbaka.

Och en annan grej.. jag tappa bort min biljett till rockweekend under flytten.

Har ni tänkt på när man får motgånger så tänker man på allt annat som är skit i ens liv också?
Så jävla onödigt men ändå gör man det :)

Iaf det är det jag har gjort.. men nu är jag på fötter igen.
Jag har fortsatt med förberedelserna med firman. Vore ju dumt att ge upp nu menar ja :)

Och idag hittade jag biljetten till RW i nån gammal väska som låg i garderoben.



Kontentan ÄR... ge aldrig upp.

Allt det du vill ha kan du få om du aldrig ger upp och jobbar hårt.


Nu stänger jag ner.
Hörs..... hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0