Ostadigt men bra inlägg



Okej
Här kommer ett försök på ett inlägg.. halv två in på söndan :)

Har faktiskt en jävla bra underbar kväll. Jag har spenderat kvällen ute i magnus stuga.
Vi har grillat MarshmalOOOvs, skrattat, druckit öl och spelat kort. Mycke mycke roligt!

Sen kom min gode vän Daniel och hämta mig i värsta skodan.. trevlig kille det där.
Ni som inte känner han, synd!

Drack dom ölen jag hade kvar och lyssna på resten av vad !rock the mountain! hade att erbjuda. Det var säkert också en bra kväll!
Crashdiet lät grym!

Nu har jag skrattat ihjäl mig till "wildboyz". Dom är sjuuuuk. Jag gillart!

Det var mitt inlägg.
Nu är det söndag. Stanna av.. snart är det måndag och allvar.
Tjarrå!!


Innan jag stänger ner, den här är åt dig syster!




och mig :)

go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0