Linnéas kalas

Mitt hjärtegull och systerdotter har fyllt 5 år idag.
5 år. Tiden går fort.
Det känns som det inte var så länge sen jag fick hålla i henne första gången på BB.





Här är lillebror Oscar. Min andra skatt och helgoa kille.
Kan inte vara mer olik än storesyrran :)

Ränner runt som en storm och ska hålla på med allt på en gång.
Pappa Tomas upp i dan :)



Det verkade vara en uppskattad födelsedag.
Hann inte ens få en kram eller ett tack.. full fart mot presenterna istället :)



Det är hon värd min sötnos. Enda tjejen som har mitt hjärta nu.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej lillebror! Vilka fina (och välbeskrivande!)ord ang. dina systerbarn, det glädjer mig! Kom och lek med oss någon dag! Fritt inträde och full fart utlovas: kajka runt i en gummibåt eller härja loss i vågmaskinen - eller varför inte prova på fritt fall i rutschkanan rakt ner i havet, för den som vågar.Skara Sommarland har fått kraftig konkurrens.

2010-07-15 @ 01:48:26
Postat av: Joel

låter bra det syster! ni har ju allt o lite mer som krävs för att kalla det ett sommarland :)

2010-07-24 @ 17:57:58
URL: http://joelsdarkeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0