Öl, Ana Taxi, Överraskning, fest, Ana Taxi i just den ordningen.



Jag skrev inget i bloggen, svara inte på många sms och var inte särskilt social igår av en enda enkel anledning..
Jag var, chockande, bakis.

Sängen och Voddler var mina två bästa vänner igår :)

Men det betyder bara att jag hade galet kul på min brors 40 års fest!

Det gick till såhär att vi sa till Jens, min bror, att festen i själva verket var till för vår svåger Tomas.
(Han fyller 2 dagar efter Jens, men han fyller inte ens jämnt så där borde varit den första misstanken.)

Sen har jag, farsan och min syster haft olika förklaringar om varför vi skulle ha fest för Tomas.

Min historia: Tomas hatar vanliga födelsedagsfester så nu ska vi överraska han.
Farsans historia: Nää vi ska bara dit o hälsa på en snabbis sen åker vi tillbaks till stan o går på krogen.
Syrrans historia: Tomas kompisar har ordnat något speciellt.

Ingen av våra förklaringar klaffade även fast vi hade kommit överrens om en historia.. (2.a misstanken)

Sen när vi kom fram till "Tomas fest" så stog 3-4 bilar som ägs av kompisar till Jens, inte Tomas. (3.e misstanken)

Men till slut när Jag, farsan och Jens kom in till fest lokalen stog 42 personer där och började skrika hejja ramsan vi hade kommit på och Jens blev sjukt överraskad.

Det blev välkomstdrinkar, mat, mer drinkar tävlingar och tal.
Min syster och jag var värdar för kvällen. Fan att stå på scen och prata inför dryga 40 pers.. Jag var så fruktansvärt jävla nervös innan men det gick bra. Kanske berodde på ölen jag drack i förväg eller så underskattade jag mig själv :)

Hur som helst.. jag kan skriva tills imorrn om allt som hände från 18.00 på lördagen till typ.. 05.00 på söndagmorgon men det skiter jag i :)

Kul var det iaf.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det var verkligen roligt! Hoppas att Jens hade det lika roligt som vi.

Du var riktigt duktig som värd (och jag tror inte att det berodde på ölen). Måste bara tillägga att om du var nervös att stå på scenen och prata så kan jag meddela att jag blev grymt nervös när din mamma tyckte att Madde och jag skulle sjunga tillsammans med Stefan, inför hela gänget(!) Hoppas att vi inte skrämde iväg alltför många...

Jag hade väldigt kul (att vinna quizzen gjorde ju inte saken sämre :P) och åkte som vanligt hem bland de sista ;)

2010-02-11 @ 16:25:12
Postat av: Joel



Tack så mycket!

Det verkade som att Jens hade kul. Han är ju så likgiltig jämt.. men det var nog en kul upplevelse för han.



Nervöst som fan att stå i blickfånget men kul att vi har gjort det va? =)

2010-02-11 @ 19:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0