Lock Stock and a smoking barrel



Okej!!
Lördag nu = fest

Det är jävligt skönt att slappna av, ta några öl eller fler med kompisar och bara ha kul efter en vecka med mestadels jobb.

Nu sitter kanske några styschna och kliar sig i huvet och frågar sig "vilket jobb kan Joel ha??!"
Ja inget som ger pengar.. än så länge. Det kommer jag att förklara vidare snart.

Men hursomhelst..!
Nu mot eftermiddan ska det drickas öl i en bastu. Jag hoppas alla med kukar är säker i sin MASKULINITET och håller sig för sig själv.. sådär manligt.

Alltså!

Inga handukskidnappningar, nyp i stjärten, för många blickar mot snoppar i duschen och sist men definitivt inte minst.. kramar!

Bort me sånt.


Kommentarer
Postat av: Danne

Inte lätt när det är svårt!

2010-01-28 @ 16:14:48
Postat av: Joel



Döm inte mig för att jag är vacker

2010-01-30 @ 15:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0