OS och deras kommentatorer



Sitter o kollar på USA - Kanada matchen nu o bara njuter av Micke Renbergs stil att kommentera.
Det är samma stil som Ingemar Stenmark.. bara det att han pratar mer. OCH dialekten.. det är mycket "sturst och furst" *haha*

Bara för det så måste jag göra en till lista på bästa och sämsta kommentatorer.

Here goes..

Bästa:

1.a plats och guld är självklart Sven "Plex" Persson

2.an går till Niklas Wikegård

3.e plats ger jag Micke Renberg

Sämsta:

Ger man guld för sämsta placering?

Iaf.. Chris Härenstam.
Gillarn inte.. säger jämt det uppenbara.

Jacob Hård. Jag vet inte varför.. det är nåt med han jag stör mig på.. tyvärr =)

Sämsta av dom sämsta.. Felix Herngren.
Jag hatar han.. störigaste människan som nånsin komenterat i tv's historia.

Nu tillbaks till hockeyn.. hejj


Kommentarer
Postat av: eve

Du vet att Micke är ifrån Piteå, därav "sturst och furst" :P

2010-02-22 @ 16:24:04
URL: http://reenadesign.blogg.se/
Postat av: Joel

Japp men kul ändå =)

2010-02-22 @ 19:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0