Kristin Meltzer och bakfylla


GAAH!! När jag öppnade startsidan till blogg.se får jag se Kristin Meltzer.. hon den dära som är programledare för melodifestivalen och nåt humorprogram på tv 4 som jag inte minns namnet på.

Hur som helst så möts jag av hennes ständigt stirrande blick. Har nog aldrig blivit så rädd kan ja säjja.

Ajja nu kommer jag bort från det verkliga ämnet jag skulle rapportera om nämligen min bakfylla :)
Det är den konstigaste bakfyllan jag varit med om.

Istället för det normala att må som en påse skit och allmänt slö så mår jag inte helt dåligt.
Det som är liite konstigt är att min kropp vibrerar lite..

Det är ingen bakfylla som är med i regelboken.

Kul hade jag igår iaf och det ska göras om ikväll igen :)

Ha det gott alla jag känner! Hej så länge.





Kommentarer
Postat av: Linda, Jonas och lilla Vilmer

Jag tror att de brukar kalla det för abstinnens... ;)

2010-02-27 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0