Ingen rubrik fantasi



Tja tja!!
För alla er som kommer öppna eget företag.. köp ett bra förråd med huvudvärks tabletter.
Det är många tjatiga timmar framför datorn med research, stress, leverantörer som är oärliga och så vidare.

Vissa dagar vill man slå hål i väggarna.

Men det är ingen anledning att ge upp för när företaget är igång och allt är sagt och gjort måste det vara världens skönaste känsla att ha gått igenom all skit och klarat det.

Jag kommer lägga upp mer bilder snart om mer kläder jag kommer köpa in.
Det gick inte att kopiera bilder från en katalog jag redan har fått så jag har begärt prover.

När dom kommer så kommer bilderna.
Skulle va kul med kommentarer vad ni tycker om dom kläder och accessoarer jag lägger upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0