När hatet har lagt sig..



Tisdag är veckans första riktiga dag.
JAG HATAR MÅNDAGAR!!!

Okej nu när jag fått det ur mig ska jag berätta varför.
Måndagen är en brysk uppvakning från en skön helg med vila och all rolig fritid man inte orkar ha så mycket av på vardagskvällarna.
Sen kommer måndan och förstör det genom att taskigt väcka en till allvaret!

Men tisdagar är sköna dagar.. då har man kommit in i tanken att det är en ny vecka.

Och dagen efter är det lill lördag, torsdagen är en dag ifrån fredag som är älsklingsdagen på hela veckan.
Fredag.. då får jag jämt en extra skjuts i adrenalinet :)

Helg igen och oftast händer det nåt kul.
Sen... Måndag...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0