Friends with benefits



Nu ska jag göra ett försök att spela filmkritiker. Som var mitt 4.e hands val att göra karriär i.. here goes

Filmen jag tänkte visa idag är en komedi om 2 bästa kompisar som är sexuellt frustrerade och inte har tid med dejting pga deras tidskrävande jobb.

Pang tjong dom bestämmer sig för att bli KnullKompisar och där är grunden för en hel del komplikationer, skämt och obekväma situationer.



Jag trodde inte den här skulle vara nåt speciellt.. bara en film med två snygga personer och få in pengar på kända namn. Men jag skrattade ofta under trailern.. man ser frustrationen och att det var längesen båda hade sex och hur man hanterar situationen att vara KK. Speciellt när morsan kommer på det :)

Friends with benefits heter filmen. Bio den!



Kommentarer
Postat av: Danne

värkar bra faktist.. dock så blir det väl som vanligt att dom kommer på att dom älskar varandra på slutet eller nått, Men som sakt några bra skratt under filmens gång blir det säkerligen

2010-12-03 @ 12:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0