Dagen Jul



Hoppas ni har haft en underbar julafton mina galna och ogalna vänner.

Jag hade en perfekt dag med bästa jobbet några timmar.. trodde det skulle va dött men dumt av mig att oroa när vi har snyggaste klädbutiken i stan. Kunder med behov av sista minuten klappar kom in ändå.

Sen julmat hos morsan med gäster: Farsan, bror och annie.
Direkt efter maten tog det inte många minuter innan jag somna i soffan. Julmat är nog den godaste sömnmedicinen..

Vaknde lagomt till julklappsöppningen och fikat =) En helt perfekt sovstund.
Galna och perfekta julklappar fick alla. Nån har tydligen läst mitt enkät svar i SöderhamnsNytt och gav mig just det.

Helvette vad det har snöat.. jag, bror o farsan tog en bil tur genom stan och sandarne efter julfesten hos morsan.
Det finns mycket snö i stan men det har Kräk snöat i sandarne!
Det är vallar på vallarna.

Så inte vet jag sandarne... grattis?

Nu ska jag ta mitt bästa julhumör och hitta på nåt.
Ikväll blir det fest! Vågar fan säga att det blir galet kul..

Ha det bra vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0