Varmt o skönt ;)



Ooopphh!
En sån skön varm dag och jag trodde aldrig att jag skulle klara av den.
Har brist på ork nu för tiden.. fast jag vill göra något *haha* märklitt.

Dagen har varit bra ändå med en del gjort.
Hälsade på Danne o lill fräsarn Frasse.
Busig hund men det är så det ska vara :)

Käka pizza gjorde jag ju också tammefan! Kan va den godaste pizzan hittills den här sommaren!!
Att äta den ute en varm sommardag istället för hemma en bakis söndag är en bättre idé

Och sen en snabbkoll på Janzings nyskaffade lägenhet innan jag for iväg till gymmet.

Japp japp allt som allt en riktigt kung dag :)



Nu ett Lost maraton innan jag släcker ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0