Fuckad



Det tar ciiirka 6 minuter från att jag har tryckt på ON knappen till att datorn kan börja användas.
Det känns inte rätt. Det känns väldigt väldigt fel.

Här och nu BER jag om hjälp, kom och hjälp mig med datorn. Eller ge tips på vad man kan göra för att boosta upp den.




Annars har väl inte hänt så jävla mycket.
Hade min första förfest på evigheter. Nu minns jag varför det gått så länge mellan gångerna..

Jääääkla massa folk och dom flesta okända. Dom skötte sig bra. Annars utnyttjar jag min rättighet att jag bor på 2.a våningen + balkong.

Lite planerat i veckan :(
Tvätt dag idag. Inte vad jag kallar action, men det måste göras som morsan sa.
Undrar om jag ska matförgifta mig för utmaningens skull?

Ja näe kanske.
Nu börjar jag bli dryg. Det tar jag som avslut.

Hej!




Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta porrsurfa så mycket så löser det sej

2010-08-22 @ 14:33:07
Postat av: Joel

haha det måste va bror som skriver.



håll dina hobbyn för dig själv du.

2010-08-22 @ 23:30:13
URL: http://joelsdarkeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0