Möte



Det var kanske dumt att skämta om matförgiftning..
Dagen efter jag skrev om det insjuknade jag i en tjatig förkylning.

NU blire jobbsnack! som var anledningen varför jag började blogga från första början.
Igår var jag på möte på arbetsförmedlingen. Skulle få svar om jag är beviljad starta eget bidrag.

Efter 45 minuter blev jag lovad det om banken ger mig ett lånelöfte.


--------------------------------------------------------------------------------------------- här är jag, optimistisk tyst.




Jag är fortfarande inte helt frisk så ikväll blir det lugnt. Fixa till några tacos och kolla på film kanske..

Kommentarer
Postat av: Linda Halvarsson

Nej, f-n va kul!! HEJA! HEJA!

2010-08-23 @ 09:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0