Hat trick



En timma från nyvaken :)

Skönt att sova ut riktigt rejält. Det är söndag. Ännu en "dagen efter". Ännu en gång ute i Magnus stuga.

Skön stund med fiske, vildmarksbad, öl och grillning.
Det är så skönt att vara nära vatten! Skulle inte klara mig länge utan det.

Det är det bästa med Söderhamn. Skärgården.
Ganska så oslagbart speciellt på sommaren.

Skulle jag flytta till nån annan stad så blir det Göteborg.
Kan inte tänka mig nån annan stans. Folket verkar va så skönt avslappnade där.

Jag o farsan var på "viktoria" och käka igår, likagodmatsomvanligtsmygreklam.
Hursomhelst kom det gäster nånstans från Göteborgs området. Bara dialekten är grym!

Alla var finklädd som dom skulle på ett bröllop eller nåt.. riktigt pompöst ;)

En av tjejerna i sällskapet skulle beställa nåt att dricka och så här gick det till..

- Jag ska beställa, vad vill ni ha?
- ÖL sa alla (utom en kille).
- Ska du inte ha nåt alls?
- Nä jag kör ju.
- Men det finns väl cola?!
- Äh va fan ge mig 2 stark öl då.



Dom måste älskas!
Kan inte bo i Söderhamn hela livet! Göteborg får det bli.

Fan nu var det längesen jag skrev i bloggen. Det ska inte ta lika lång tid nästa gång :)


Kommentarer
Postat av: janxx

haha otroligt pompöst på min ära. ja kanske haft mitt arbetslivs bästa dag. kört ett 900 kubiks fyrhjulingsmonster med larvfötter.

2010-08-11 @ 16:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0