Älskling jag är tillbaka



Så min dator har blivit virus drabbat och ALLT hade fuckat upp sig.

Det började med att jag fick ett e-mail från en vän så jag brydde mig inte speciellt mycket om det. Inga varningsklockor som tjöt precis.
MEN sen när jag öppnar det står det massa krumilurer och annat ologiskt. Plus att det var ett massutskick.

Det är nu varningsklockarna tjuter.

Jag blir nervös och letar reda på en recovery cd, stoppar in den och självklart funkar den inte.
Dagen efter lägger datorn ner.

Hur fan klarar man sig utan dator den här generationen? Jag sköter det mesta genom datorn. Betalar räkningar, kollar nyheter på facebook (alla borde ge upp aftonbladet), spelar musik o allt jävla möjligt..

Nä men det är tur man har kontakter. Danne Schelin rättare sagt.
Data erfarenhet och tålamod så löste det sig.
TACK till dig Danne!


Kommentarer
Postat av: Danne

ja va har man vänner till annars ^^

2010-08-28 @ 04:39:28
Postat av: Anonym

virus drabbat = virusdrabbat

data er far en het = dataerfarenhet

2010-09-09 @ 17:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0