Beskrivning



Jag LÄNGTAR som fan till att få nycklarna till mitt nya palats. Jag räknar dagarna till den 17.e maj.
Och med tanke på vädret är det en bra timing att flytta in när sommaren är runt hörnet.

Sitta ute på balkongen på mornarna med en kaffe i handen och stekar brillorna :)
Härliga tider.

Tapeterna är valda så jag tänkte ge er en beskrivning innan ni får uppleva lägenheten i verkligheten.

Tänk er när ni öppnar den alldagliga lägenhets dörren så möts ni av en ännu öppnare hall med svarta tapeter och stripes, vita dörrar och en syn in till alla rum i lägenheten.

Däribland vardagsrummet som har vita tapeter med nåt sexigt tryck på... köket är sammanlänkat med vardagsrummet, gillart!
Det är dumt med dörrar som hindrar vägen till köket (kylen och ölen) på sommarkvällarna ändå.

Sist men inte minst.. the bedroom. Where the magic happens. Där måste finnas nå sköna, syndiga tapeter så det kommer bli mörkröda härliga tapeter.

Där är min, HSB.s och förmodligen söderhamns snyggaste lägenhet.
Kom och hälsa på.

Kommentarer
Postat av: Danne

jag skat!

2010-04-16 @ 05:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0