Nytt inlägg för Nytt År



Gott nytt år era ligister!

2009 har bjudit på en hel del önskat och oönskade saker.
Ta det här med nyårs löften... HÅLLER ALDRIG.

Ett tomt löfte i ett fullt tillstånd som kanske håller i 2 veckor, högst 1 månad.

Ett livsavgörande löfte ska göras vilken satans dag som helst.. minst av allt på nyår.

Så ni som lovar att sluta röka, äta nyttigare, börja träna, resa mer och så vidare med mera... sov på saken och se om ni har samma tankar dagen efter.

Jag gör som jag alltid gör. Det jag vill!
Och tar dagen som den kommer. Morgondagen är en helt ny dag som du bestämmer över.

Ta ingen skit, kasta ingen skit ;)

Nu bestämmer jag att jag ska äta SEN blire fest!!

Ett gott slut och en god ny början önskar jag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0