Man lär sig aldrig




Det blev, inte helt otippat, krogen igår :)

Men varför..?
Det är inte kul att gå ut längre. Jag vet inte om adrenalinet av kroglivet rinner av en ju äldre man blir..?


Som igår.. kvällen öppnades hur bra som helst med ett par öl hos Danne o Maria. Lite skitsnack, simpsons och surr om julen och nyår som inte blev mer än bara "vi måste hitta på nåt.." :)


Vidare till Magnus som bor 50 m bort men i kylan kändes det som en mindre tortyr.
Mer öl och guitar hero.
SEN krogen. Och där försvann ståndet kan man säga..


Vad beror det på?
Är det för att man har gått på samma krog 2800 gånger under 10 år?
Är folket så otroooligt lama att inget extremt händer?
Låtarna är nåt en tråkig DJ vispat ihop?
Är det jag??


Jag vet inte.. men jag tar reda på det nästa helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0