Från oss alla..



Likt Arne Weise (kungen), Lotta Bromé, Ernst Kirchsteiger, Blossom Tainton,
Ingvar Oldsberg (substitut kungen), Anne Lundberg, Lasse Kronér och nu Lisbeth Åkerman
sitter jag här i fotöljen och sänder ut julsignaler till alla.


Mer närmare 30 års åldern, än jag skulle vilja, har jag inte haft en gnutta julkänsla.
Men nu är den 24.e här. Det är nåt speciellt ändå.. att åka till morsan o käka god mat med familjen.
Dricka glögg o kolla på KALLE anka. Anna är en jävla fi**a med sina cp uttryck.

Den som trycker ner en tjock julstrumpa i hennes hals blir jag bästis med.

Hur som helst.. jag önskar alla en feel good tanke med en riktigt God jul



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0