En idé kläcks till liv




Som en jäkla beställning faller snön och den vill INTE sluta. Jag vill heller inte att det ska sluta.
Jag vill leka som en 5 åring när jag ser dom härliga snöflingorna spy ner på vägar, berg, backar..


SÅ den som läser det här SKA cancla alla planer som eventuellt har gjorts mot helgen och komma till Söderhamn/Alihrs Öga.


Vad som behövs:
Nåt att åka på.. madrass, snowracer, pulka, stjärtlapp

Nåt att dricka.. Öl, Cider. Varm choklad, glögg, saft går bra men då ska det finnas sprit i.

Hur varm ni vill vara i klädesväg är upp till var o en.

LÖRDAG tycker jag men kommentarer får kastas hit om det är nån som blir sur och vill ändra till fredag eller någe.


Joel OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0